هشدار هواشناسی | وزش باد و گرد و خاک تا ۵ روز آینده در شرق و شمال‌شرق-راهبرد معاصر
پیدا شدن یک خمپاره منور در یکی از روستا‌های گرگان زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش دستور اژه‌ای برای تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی اسامی تعدادی از فرآورده‌های غذایی غیرمجاز اعلام شد ورود دو موج بارش پی‌ در پی به کشور از فردا قاتل دکتر باستانی اعدام شد هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۷/۵ | هشدار خسارت به کشاورزان محسنی اژه‌ای در جمع قضات: کار امروز مردم را به فردا واگذار نکنید | لزوم تمکین به قانون در تعامل سه قوه معاون قوه قضائیه: اولویت استخدام نیرو برای دادگاه‌های صلح با نیرو‌های شورا‌های حل اختلاف است امکان انتخاب سازمان محل خدمت برای سربازان ماهر تشدید سامانه بارشی در نوار شمالی کشور | هشدار نارنجی برای ۶ استان رئیس قوه قضائیه وارد سمنان شد قوه قضاییه: پیامک‌های دارای لینک جهت پرداخت وجه، جعلی هستند جزئیات انتصابات جدید در شهرداری تهران با حکم زاکانی افزایش ۳۰ درصدی مستمری مهرماه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

هشدار هواشناسی | وزش باد و گرد و خاک تا ۵ روز آینده در شرق و شمال‌شرق

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام باران و وزش باد در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان، قزوین و البرز از وزش باد به همراه گرد و خاک طی ۵ روز آینده در شرق و شمال شرق خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 20
کد خبر: ۲۵۷۸۱۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ امین‌حسین نقشینه درباره وضعیت جوی کشور گفت: امروز جمعه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان، قزوین و البرز، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. فردا این وضعیت در برخی نقاط از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل دریای خزر تداوم دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: یکشنبه اول مهر در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، رگبار‌های پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌هد. دوم و سوم مهر در شمال َآذربایجان شرقی، ارتفاعات اردبیل، نقاطی از گیلان بارش پراکنده تداوم دارد.

نقشینه اظهارداشت: وزش باد شدید از یکشنبه و در ساعت‌های بعدازظهر در غرب و شمال‌غرب پیش بینی شده است که در نقاط مستعد می‌تواند ایجاد گردوخاک کند.

به گفته وی، در ۵ روز آینده نقاطی از شرق و شمال‌شرق در برخی از ساعت‌ها باد و گرد و خاک دارند همچنین در ۳ روز آینده خلیج فارس و دریای عمان مواج و متلاطم می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: بیشینه دمای امروز تهران ۲۹، شنبه ۳۱ و یکشنبه به ۳۲ درجه بالای صفر می‌رسد. همچنین طی ۳ روز آینده آسمان تهران صاف تا کمی ابری پیش‌بینی شده است. /ایرنا

کلمات کلیدی: وزش باد هواشناسی
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار